Jumat, 28 Mei 2010
Download Traction: How Any Startup Can Achieve Explosive Customer Growth, by Gabriel Weinberg Justin Mares
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Traction: How Any Startup Can Achieve Explosive Customer Growth, by Gabriel Weinberg Justin Mares

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Pressestimmen
Anyone-founders, managers, and executives-trying to break through to new customers can use this smart, ambitious book (Eric Ries, author of The Lean Startup)The question every founder asks after shipping is always: how do I get traction? This book actually answers it (Alexis Ohanian, cofounder of reddit)The entrepreneurs who walk out of our offices with term sheets walk into them with Traction. It's a pragmatic guide to solving the entrepreneur's number one challenge (Fred Wilson, partner at USV)Traction is a critical guide for entrepreneurs looking to grow and scale their businesses (Patrick Vlaskovits, bestselling author of The Lean Entrepreneur)This is a must-have, essential book if you want to be good at growth (Aaron Ginn, Growth at StumbleUpon)Traction is an absolute must. The Bullseye Framework Gabe and Justin layout is probably the greatest tool in my catalog over the past year. Whether you are a seasoned entrepreneur or just getting started, Traction offers a framework that creates efficiency, clarity, and focus. Traction is equal to and should be read alongside The Lean Startup (Adam Kearney, Founder & CEO, Saunter)Traction belongs on every startup founder's bookshelf. I'm buying copies for the CEOs of my current angel investments (Kevin Dewalt, Angel Investor)A common question I get is: 'How do I know if my business is getting traction, or how do I get traction for my business, or how do I get users?' Traction answers all of these questions and more (James Altucher, author of Choose Yourself.)
Über den Autor und weitere Mitwirkende
Gabriel Weinberg is the founder and CEO of the multi-billion dollar internet privacy company, DuckDuckGo. He contributes to a number of publications including Medium and is the co-author of Traction.
Produktinformation
Taschenbuch: 240 Seiten
Verlag: Portfolio Penguin (29. Oktober 2015)
Sprache: Englisch
ISBN-10: 0241242533
ISBN-13: 978-0241242537
Größe und/oder Gewicht:
15,3 x 1,7 x 23,4 cm
Durchschnittliche Kundenbewertung:
4.0 von 5 Sternen
11 Kundenrezensionen
Amazon Bestseller-Rang:
Nr. 2.563 in Fremdsprachige Bücher (Siehe Top 100 in Fremdsprachige Bücher)
Das Buch gibt einen tollen Aufriss, wie man sein Unternehmen/App/etc ideal vermarkten kann.Dazu nennt der Autor 19 verschiedene (Marketing-)Kanäle, beschreibt diese und erklärt wie man sie für sich nutzbar machen kann.Ich habe auch viel neues Erfahrungen und wusste z.T. nicht, dass es bestimmte Kanäle gibt, bzw. dass diese auch für mich nutzbar sein können.Das Englisch ist übrigens sehr verständlich und kann auch von Nichtmuttersprachlern ohne weiteres gelesen und verstanden werden.Für mich war es eines der besten Bücher, das ich in dem Bereich gelesen habe.
Guter Überblick über die verschiedenen Möglichkeiten, den Umsatz anzuschieben. Es kommt nicht etwas völlig überraschend Neues, aber doch die eine oder andere kreative Idee. Wir werden das Buch nutzen, um unsere Kanäle noch mal strukturierter anzugehen und auch mal was anderes als bisher auszuprobieren.
I liked the overall concept on how to focus your marketing efforts. A few chapters are relevant for my online shop but those chapters could be much more detailed and helpful.A lot of chapters seemed to be geared towards marketing specifically apps, software and online tools.Can anyone recommend a book more geared for online shops and utilizing traction channels for selling hard products online?In total I felt like the basic concept bullseye concept is good but that is not enough for a book. A more detailed view on certain channels would be helpful.
Kurs gesagt, wer abends auf der Couch mal sein Buch lesen möchte, der kann es sich holen. Wer jedoch jeden Euro zweimal umdrehen muss, der sollte sich das Buch nicht kaufen, sondern einfach mal im Internet nach Growth Hacker suche, da gibt es eine Seite, dort bekommt man hundert mal bessere und aktuelle Tipps!
Für mich stand nicht so viel neues drin. Einzig die Tools und Programme die aufgezählt werden sind sehr nützlich und viele davon kannte ich noch nicht.
Die empfohlene Strategie ist so einfach und doch so nützlich. Außerdem sind die aufgezählten Möglichkeiten sehr inspirierend und regen zum Denken an. Wer sich mit Marketing auseinandersetzt sollte dieses Buch lesen!
Das Buch gibt einem sehr viele interessant Anregungen unterlegt mit vielen Beispielen . Als Grundlagenlektüre für modernes Marketing definitiv sehr empfehlenswert!
Unlike a lot of books in this space, this one takes a systematic and practical approach to marketing an early stage co.
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